Zobrazeno 1 - 10
of 117 915
pro vyhledávání: '"Teachers' Perceptions"'
Autor:
Sadidi, Farahnaz, Prestel, Thomas
ChatGPT has significantly shaped digital transformation discussions. Its widespread testing and ongoing optimization highlight the need to assess its capabilities and encourage critical reflection. This study explores how students' critical reflectio
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.01354
While mathematical creative writing can potentially engage students in expressing mathematical ideas in an imaginative way, some elementary school-age students struggle in this process. Generative AI (GenAI) offers possibilities for supporting creati
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.06723
Publikováno v:
On the Horizon: The International Journal of Learning Futures, 2024, Vol. 32, Issue 4, pp. 188-205.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OTH-10-2023-0032
Publikováno v:
STEM Education, Vol 4, Iss 4, Pp 421-444 (2024)
STEM education has gained significant attention in educational systems, and integrating mathematics into STEM education is a crucial issue in mathematics education. As teachers are considered highly influential in the educational process, we aimed to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31a554c4321743b187c88e79ef106431
Publikováno v:
Jurnal Kependidikan, Vol 10, Iss 3, Pp 837-846 (2024)
This study aims to develop an instrument for teachers’ perceptions of differentiated instruction by adopting Oriondo and Antonio's instrument development model. This study involves three stages of development: instrument planning, pilot testing, an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/093a416de8fb46f9aa441ef0ed569746
Autor:
Hayden, Stacy M.1 (AUTHOR) stacymashworth@gmail.com, Kearney, Kelly1 (AUTHOR), Gubbins, E. Jean1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advanced Academics. Nov2024, Vol. 35 Issue 4, p576-612. 37p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.