Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Teacher-centred instruction"'
Publikováno v:
South African Journal of Physiotherapy, Vol 79, Iss 1, Pp e1-e7 (2023)
Background: Literature describing the impact of guided self-study (G-SS) in knowledge changes and skills improvements in undergraduate students is scarce. Objectives: The aims of our study were to evaluate the feasibility of a G-SS programme in a fu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4bec652bf734e3c83fa91c74c973fa1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Munikwa, Simbarashe
The purpose of this study was to explore the Zimbabwean physics teachers’ interpretation of the Advanced Level Physics curriculum. The study was motivated by the teachers’ lacklustre approach to adopting new practices and the poor alignment of th
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/22155
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Antti Hilmola
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 45:41-53
The Finnish National Board of Education (FNBE) assessed learning outcomes in sloyd, visual arts and music in the final ninth grade of basic education. The exact part of this assessment was directed to teachers who are teaching those subjects in the c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adinew Tadesse Degago
The study explored instructors' conceptions of teaching and their teaching practices in four Ethiopian universities in the light of the existing calls for the employment of student-centred approach to teaching in higher education in Ethiopia. The stu
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/18580
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.