Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Teacher-Education Course"'
Autor:
Mohammad Zohrabi, Ismail Xodabande
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Although research on teacher reflection has substantially grown in the past decades, little is known about how reflection could be integrated in teacher education programs. The current study explored the potential of reflection as a tool for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/701a9ba6504545f18f298668ac1790d5
Autor:
Masoomeh Estaji
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 9, Iss 1, Pp 1-27 (2024)
Abstract Classroom assessment, as a crucial element of the teaching journey, plays a significant part in enhancing student achievement, student learning, and teacher instruction. As such, teachers should possess a good grasp of assessment literacy. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4cd5b059e624e95a6276396221e64eb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
劉世雄 Shih-Hsiung Liu
Publikováno v:
Shizi Peiyu Yu Jiaoshi Zhuanye Fazhan Qikan, Vol 15, Iss 1, Pp 29-56 (2022)
社會愈趨複雜,批判思考是人們需要具備的能力之一,師資生是未來的教師,師資培育課程需要提供充分的訓練機會,以引領下一代學生有足夠能力理解社會。本研究以批判思考歷程為基礎
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad1488e68875425f8504e2fd43d0d2ec
Publikováno v:
Applied Research on English Language, Vol 10, Iss 2, Pp 89-110 (2021)
The importance of language teacher identity has been widely recognized recently as teachers’ professional development is highly influenced by the ways teachers view themselves. Critical orientation towards identity has also received considerable at
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb061cba2cc4451f869c27a935c78be1
Publikováno v:
Ilha do Desterro, Vol 71, Iss 3, Pp 81-98 (2018)
This qualitative research was done in a class of English Oral Practice 2 in an undergraduate English teacher education course in Brazil. Grounded on the conception of language as practice, the first author of this article developed a problematizing p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9dbe7a519794f349d5c2c64023124ab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Neste artigo analisamos o texto produzido por um licenciando em matemática, sobre especificidades de Modelagem Matemática, por meio de conceitos de Basil Bernstein e da relação entre tal texto e vivências desse estudante na licenciatura. Com tex
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Neste artigo refletimos sobre como licenciandos em matemática reconhecem especificidades de Modelagem Matemática, como justificam as especificidades reconhecidas e exemplificam planejamentos, com as referidas especificidades, no âmbito da Modelage
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7d1d91539fdfd8de00621f200f0363a7