Zobrazeno 1 - 10
of 19 275
pro vyhledávání: '"Teacher training college"'
Autor:
Hisherik, Michal, Paul-Binyamin, Ilana
Publikováno v:
Journal for Multicultural Education, 2024, Vol. 18, Issue 4, pp. 330-342.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JME-08-2023-0077
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
TEM Journal. May2024, Vol. 13 Issue 2, p1675-1683. 10p.
Autor:
Andrea Revel Chion
Publikováno v:
Revista Brasileira de Pesquisa em Educação em Ciências, Vol 24, Iss u, Pp 1-15 (2024)
In this work I expose the importance of approaching diabetes type II from complex perspectives, which go beyond the biological perspectives of the subjects dedicated to health education in Biology Teacher Training Institutes. I outline the relationsh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2b61ed2919144cff80de0b833d741f2e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cogent Social Sciences, Vol 9, Iss 1 (2023)
Factors influencing performance of employees have previously been reported majorly in convectional setting. Hence, this study aimed at determining socio-demographic characteristics affecting employee performance and evaluating appraiser–appraisees
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3616fd3088aa4eb4b720ad78450bd949
Autor:
Luis Macario, FUENTES-FAVILA1 luis.favila@escuelanormaldeatlacomulco.edu.mx, Nancy, MENDOZA-GONZÁLEZ1, Teresa, ORDÓÑEZ-SUÁREZ1, Gabriel, MOLINA-VÁZQUEZ1
Publikováno v:
Journal of Human Resources Training / Revista de Formación de Recursos Humanos. Jun2022, Vol. 8 Issue 21, p1-8. 8p.
Autor:
Łuczak, Wanda
Publikováno v:
Prace Historyczne / History Notebooks. 147(1):167-184
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=972715
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fantahun Ayele
Publikováno v:
Bahir Dar Journal of Education, Vol 23, Iss 2 (2023)
Based mainly on archival documents gathered from Bahir Dar University (BDU) record office and the UNESCO Head Office in Paris, this qualitative study chronicles and analyzes the history of the Academy of Pedagogy from its inception until it transform
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c71f48f2bd78407aa529efdce9918a37