Zobrazeno 1 - 10
of 117
pro vyhledávání: '"Teacher trainers"'
Autor:
Canaran, Özlem, Bayram, İlknur
Publikováno v:
International Journal of Sustainability in Higher Education, 2023, Vol. 25, Issue 3, pp. 445-469.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSHE-07-2022-0228
Autor:
Nida Nur Işık, Eda Ercan Demirel
Publikováno v:
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, Vol 5, Iss 3, Pp 1199-1215 (2023)
This study aims to investigate prospective teachers of English’ (PTE) and teacher trainers of English’ (TTE) 21st century skills awareness levels, and to examine participants’ perceptions on their 21st century skills awareness. It was carried o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ed17fa3b6774161a4f65196b966c82c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Asad, Muhammad Mujtaba, Rind, Amjad Ali, Khand, Zahid Hussain, Rind, Irfan Ahmed, Mughal, Shahid Hussain
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2020, Vol. 13, Issue 4, pp. 980-990.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-07-2020-0207
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hang Su, Jialin Wang
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Since the 1990s, the essential function of teacher trainers in academic courses has gradually attained more attention from scholars. Also, the teacher trainers’ professional development has acquired worldwide attraction following the concept that t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/310001a776ed436d8e99d9d8998c61b0
Publikováno v:
Multilinguales (2021)
The performativity of the university implies a systemic approach of the triptych : EAD / professionalization of teachers / governance. In order to match the University outputs (successful graduates) to the imputs from the socioeconomic sector (operat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d7d09144eec4151a5b269936ffbdd9c
Autor:
Jiangtao Fu
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
In the conflict-affected era, there is now an urgent need for a peaceful world. Although the relevance of peace in language education, within English as a second language (ESL) or English as a foreign language (EFL), may seem irrelevant to some, the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/871e4d471f094247bca9241d1aba8f96
Autor:
Robert Kisalama, Abdul-Majid Kibedi
Publikováno v:
Teacher Education through Flexible Learning in Africa, Vol 1, Iss 1 (2021)
The intermittent pedagogical support received by teacher-trainers from the central level makes it difficult to implement new practices in teacher training institutions in Uganda. This mixed-methods study investigated teacher-trainers’ perceptions o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b8fbba2f8174ba5a9e39a286ac66696
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.