Zobrazeno 1 - 10
of 198
pro vyhledávání: '"Teacher satisfaction"'
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 9 (2024)
Guided by the model of faculty readiness for online teaching (FROT), the goal of the current study was to investigate the influence of instructors' knowledge (e.g., online teaching preparation), confidence (e.g., computer-mediated communication appre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7e40a812ff1406caa069b05a827dbd2
Autor:
Mardalena Mardalena, Sarinah Sarinah, Ade Taufan, Angra Melina, Hayati Hayati, Mukhlis Yunus, Yesi Elfisa, Saukani Saukani
Publikováno v:
Scaffolding: Jurnal Pendidikan Islam dan Multikulturalisme, Vol 6, Iss 1 (2024)
This study aims to determine the effect of transformational leadership on teacher performance mediated by teacher satisfaction on Tahfidzil Quran Lebay Yasin Boarding School. A quantitative approach and explanatory research will be used in this resea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54d5346696324714a7a8e1e2fbd3e2a0
Autor:
Hoang, Anh-Duc
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2022, Vol. 37, Issue 1, pp. 164-185.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-01-2022-0009
Autor:
م.م ناصر ثامر لفته
Publikováno v:
مجلة اداب ذي قار, Vol 2, Iss 42 (2023)
The research that aims to identify the satisfaction of teachers with educational guidance services in primary schools. The sample of the research was 100 teachers, who were randomly selected. The researcher built the scale after reviewing previous st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07f6bc540bf5400da746499e78eab431
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Atasoy, Ramazan, Ozden, Celalettin
Publikováno v:
EDUCATION REFORM JOURNAL. 7(2):57-75
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1108820