Zobrazeno 1 - 10
of 498
pro vyhledávání: '"Teacher s training"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Trends in Education. 13:13-20
Změny ve spolecnosti kladou naroky na roli ucitele ve výuce, který by si měl vedle znalosti rozsiřovat i portfolio kompetenci a dalsich užitecných nastrojů uplatnitelných ve výuce při komunikaci se žaky. Tento clanek představuje zkusenos
Publikováno v:
Journal of Health and Welfare Investigation.
Autor:
Giraldes, Antonio Roberto
A crise que se abate hoje no magistério engendra-se tanto nos baixos salários e na precária infraestrutura educacional, como na carga identitária do próprio professor, que enfrenta grandes dificuldades em encontrar seu lugar não somente dentro
Esta investigación es un estudio no experimental, descriptivo con un diseño mixto cuantitativocualitativo. Pretende diagnosticar el nivel de competencia digital de los futuros docentes ELE de formación inicial en la Escuela Normal Superior de Yaun
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1890::4e32bf7fd06d5b0900042c3c497a4f3a
https://hdl.handle.net/10459.1/72761
https://hdl.handle.net/10459.1/72761
Autor:
González Álvarez, María
Publikováno v:
DIGITUM. Depósito Digital Institucional de la Universidad de Murcia
instname
instname
El objetivo del presente trabajo es realizar un estudio exploratorio sobre la satisfacción laboral del profesorado de enseñanzas no universitarias de la Comunidad de Murcia en relación con el ejercicio de cargos de responsabilidad, relaciones inte
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::816903a84577fcae4a2e7a139388ccbc
http://hdl.handle.net/10201/100743
http://hdl.handle.net/10201/100743
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSCARUniversidade Federal de São CarlosUFSCAR.
Submitted by Milena Rubi ( ri.bso@ufscar.br) on 2017-11-21T17:38:38Z No. of bitstreams: 1 FERNANDES_Maria_2017.pdf: 1472231 bytes, checksum: 0f073fff02efc858f1d9647e6dfd6a02 (MD5)
Approved for entry into archive by Milena Rubi ( ri.bso@ufscar.br
Approved for entry into archive by Milena Rubi ( ri.bso@ufscar.br
Externí odkaz:
https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/9201
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSCAR
Universidade Federal de São Carlos (UFSCAR)
instacron:UFSCAR
Universidade Federal de São Carlos (UFSCAR)
instacron:UFSCAR
Não recebi financiamento The present research leaned over at basics notions of Anthroposophy in the attempt to delve into the issues that brought to the surface the need to seek another look at education. The Waldorf Pedagogy emerged from a local ne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::d4b28e01ec8e54b28988f9e545305e44
https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/9201.
https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/9201.
Autor:
Nunes, Ednalva Macedo
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da PUC_GOAISPontifícia Universidade Católica de GoiásPUC_GO.
Made available in DSpace on 2016-07-27T14:20:42Z (GMT). No. of bitstreams: 1 Ednalva Macedo Nunes.pdf: 1233460 bytes, checksum: dd637af9ad4b475afef166d3c338027c (MD5) Previous issue date: 2015-03-16
The school environment is a privileged place f
The school environment is a privileged place f
Externí odkaz:
http://localhost:8080/tede/handle/tede/1884