Zobrazeno 1 - 10
of 5 154
pro vyhledávání: '"Teacher presence"'
Autor:
Petra Bosenius
Publikováno v:
SCENARIO: Journal for Performative Teaching, Learning, Research, Vol 18, Iss 1 (2024)
In anglophone countries, creative writing as an established university course of studies aims at preparing budding authors for their future profession. Creative writing in the context of teaching English as a foreign language at school in Germany is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14bffcad0f0a46138e428854433e072f
Autor:
Yu, Zhonggen1 401373742@qq.com
Publikováno v:
Innovations in Education & Teaching International. Oct2022, Vol. 59 Issue 5, p574-585. 12p. 1 Color Photograph, 1 Diagram, 2 Charts.
Autor:
Tanya M. Tarbutton, Lori B. Doyle
Publikováno v:
Athens Journal of Education, Vol 10, Iss 2, Pp 233-248 (2023)
Higher education institutions must recognize the responsibility to support online adult learners as members of a larger global community and technological advancements have made this a reality. COVID-19 restrictions to in-person learning highlighted
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/095f6f2fa6664c47aced7196dbac08e9
Autor:
Aldi Gunawan, Ali Ikhwan
Publikováno v:
Sistemasi: Jurnal Sistem Informasi, Vol 13, Iss 4, Pp 1773-1782 (2024)
Technological advances are developing just like scientific advances. One example of the latest technological advances is the online attendance system. At MTsN Binjai, attendance currently uses electronic-based technology, namely fingerprints, but sti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3d1586a21054af88172086c07a3d9f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Emanuilova, Polina
Publikováno v:
Проглас / Herald. 32(1):54-68
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1133705
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Routledge Open Research, Vol 2 (2023)
The COVID-19 pandemic has led to the demand for new modes of teaching and learning. One such approach is Hybrid-Flexible or HyFlex. Utilising a HyFlex model, teachers teach students at the same time face-to-face (f2f) and synchronously online through
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c33201ab15a542cfbd9c665f448c92a2
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 5, Iss 1, Pp 1-13 (2018)
Abstract Background Productive learning processes and good learning outcomes can be attained by applying the basic elements of active learning. The basic elements include fostering discussions and disputations, facing alternative conceptions, and foc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2558369260884271bbc52d4e00042e16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.