Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Teacher planning"'
Publikováno v:
Athens Journal of Education, Vol 10, Iss 3, Pp 411-432 (2023)
Lesson plan templates are a frequent requirement in schools around the world. School administrators often choose a standard lesson plan style and require the consistent layout for all teachers of all grade levels and across all disciplines. Lesson pl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c053e4c76974df7868a388b6067f789
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dung Tran, An Tan Thi Nguyen, Duyen Thi Nguyen, Phuong Minh Thi Ta, Binh Tri Huynh, Phuoc Thanh Phan, Nga Thi Pham, Nga Hong Thi Nguyen
Publikováno v:
Vietnam Journal of Education, Vol 7, Iss 2 (2023)
Teachers’ planning as a research area still receives little attention. This study focuses on developing a research-informed framework to assess teachers’ statistics lesson plans. Using a design-based research approach, we developed a framework th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3193e590200e4a0c95f3b63fed366bef
Autor:
Marta, Monica Mihaela
Publikováno v:
Buletin Stiintific, seria A, Fascicula Filologie / Scientific Bulletin, A Series, Philology Fascicle. XXIX(1):367-375
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=920480
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Threlfall, John
Publikováno v:
British Journal of Educational Studies, 2005 Mar 01. 53(1), 54-65.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1556019
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jesper Bremholm, Charlotte Krog Skott
Publikováno v:
Acta Didactica Norge, Vol 13, Iss 1 (2019)
Abstract Like most European countries, Danish education is facing a radical shift towards a focus on learning outcomes, which calls for renewed attention to teachers’ instructional planning. In this article, we explore teacher planning in mathemati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ade8f6ad858344ddad41b4343dbd415c