Zobrazeno 1 - 10
of 707
pro vyhledávání: '"Teacher interpretations"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Evaluation and Policy Analysis, 2017 Jun 01. 39(2), 223-247.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44983389
Publikováno v:
Councilor: A Journal of the Social Studies; 2017, Vol. 78 Issue 1, p1-15, 15p
Autor:
Carter, B
This project viewed the social world as a linguistic construction. The National Curriculum and Standardised Assessment Tests, were seen to represent a subjective medicalised discourse, which may contribute to educational inequality. Individual studen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::b86384b4d1ba957876bf8875179de6b4
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:b9888827-83b6-4140-b110-3d4922049415
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:b9888827-83b6-4140-b110-3d4922049415
Autor:
Osler, Audrey1 (AUTHOR) a.h.osler@leeds.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies. Feb2011, Vol. 43 Issue 1, p1-24. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Evaluation and Policy Analysis. 39:223-247
One critical factor in policy implementation is how teachers interpret policy. Previous research largely overlooks how the broader culture shapes teachers’ interpretations. In the current research, we explore how teachers’ interpretations of inst
Autor:
June Ahn
Publikováno v:
Proceedings of the 2019 AERA Annual Meeting.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.