Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Teacher instructions"'
Publikováno v:
Metacognition and Learning
van Loon, Mariëtte H.; Bayard, Natalie S.; Steiner, Martina; Roebers, Claudia M. (2020). Connecting teachers’ classroom instructions with children’s metacognition and learning in elementary school. Metacognition and learning, 16(3), pp. 623-650. Springer 10.1007/s11409-020-09248-2
van Loon, Mariëtte H.; Bayard, Natalie S.; Steiner, Martina; Roebers, Claudia M. (2020). Connecting teachers’ classroom instructions with children’s metacognition and learning in elementary school. Metacognition and learning, 16(3), pp. 623-650. Springer 10.1007/s11409-020-09248-2
Many children have difficulties with accurate self-monitoring and effective regulation of study, and this may cause them to miss learning opportunities. In the classroom, teachers play a key role in supporting children with metacognition and learning
Autor:
Severin, Joar
Syftet med studien var att undersöka vilka stöd som matematiklärare erbjudits relativt programmering i matematikundervisningen. Därtill avsåg studien att undersöka vad matematiklärare önskar av ett stöd relativt programmering i matematik. Tv
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-272985
Autor:
Severin, Joar
Syftet med studien var att undersöka vilka stöd som matematiklärare erbjudits relativt programmering i matematikundervisningen. Därtill avsåg studien att undersöka vad matematiklärare önskar av ett stöd relativt programmering i matematik. Tv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::75137e3615a49962bf21983fca90b0a0
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-272985
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-272985
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Badem, Fatma
Sınıf yönergelerinin sosyal ve pratik düzenleri, onlarca yıldır budun yöntembilimciler ve konuşma çözümlemeciler için bir araştırma konusu olmuştur. Bir kısım çalışma söz sırası alma, dizi düzeni ve sınıf kurallarının etki
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::64e10e55fc59688ea47eb208d0bd7bd0
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/350335
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/350335
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Childhood Education. Spring2010, Vol. 86 Issue 3, p185-185. 1/3p.