Zobrazeno 1 - 10
of 12 373
pro vyhledávání: '"Teacher guidance"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bunag, Ilene D. S.1 ilene.bunag@bulsu.edu.ph
Publikováno v:
International Journal of Multidisciplinary: Applied Business & Education Research. Feb2024, Vol. 5 Issue 2, p575-587. 13p.
Autor:
Chen, Yuanzhe, Tu, Ming, Li, Tang, Li, Xin, Kong, Qiuqiang, Li, Jiaxin, Wang, Zhichao, Tian, Qiao, Wang, Yuping, Wang, Yuxuan
Streaming voice conversion (VC) is the task of converting the voice of one person to another in real-time. Previous streaming VC methods use phonetic posteriorgrams (PPGs) extracted from automatic speech recognition (ASR) systems to represent speaker
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.15158
The Mean-Teacher (MT) scheme is widely adopted in semi-supervised object detection (SSOD). In MT, the sparse pseudo labels, offered by the final predictions of the teacher (e.g., after Non Maximum Suppression (NMS) post-processing), are adopted for t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.05536
Autor:
van Leeuwen, Anouschka ∗, Janssen, Jeroen
Publikováno v:
In Educational Research Review June 2019 27:71-89
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Education and Teaching Zone, Vol 2, Iss 2, Pp 310-320 (2023)
This research examines the Counseling Guidance Teacher Paradigm of SMA Negeri 13 Jambi City in Overcoming Students who are Late and Undisciplined. This type of research is descriptive. The research subject was a population of 1 person, while the samp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01eb3712546748bb986a2cd0cd3447bf
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.