Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Teacher dilemmas"'
Autor:
Nerlino, Erin
Publikováno v:
Qualitative Research Journal, 2022, Vol. 22, Issue 4, pp. 433-447.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QRJ-02-2022-0026
Autor:
Zubrzycka-Maciąg, Teresa
Publikováno v:
Edukacja - Technika - Informatyka / Education - Technology - Computer Science. X(2):57-62
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=799955
Publikováno v:
Mathematics Teacher Educator, 2014 Mar 01. 2(2), 171-184.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mathteaceduc.2.2.0171
Autor:
Trond Solhaug
Publikováno v:
Nordidactica: Journal of Humanities and Social Science Education, Vol 2013, Iss 2013:1, Pp 180-200 (2013)
This article elaborates some important trends and discussions in citizenship education. It seems that there are strong arguments from scientific scholars which express opposition to a focus on only formal facts and democratic procedures in the teachi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0acd044ec28740639a077ad63ca5e93b
Autor:
Sheng-nan Liu, Da-ming Feng
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 2, Iss 1 (2015)
Educational borrowing may cause numerous dilemmas that emerge from cross-cultural differences among teachers in the globalization. Through the case study on the flipped classroom introduced from the United States into Chinese middle schools, this art
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8407a8c639eb403a8317a4de440bb1e8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scager, Karin, Akkerman, Sanne F., Pilot, Albert, Wubbels, Theo, Education and Learning: Development in Interaction, Leerstoel van Gog, Leerstoel Kester, Leerstoel Wubbels
Publikováno v:
Teaching in Higher Education, 22(3), 318. Routledge
Students need to be challenged to stimulate their learning. Applying challenge in practice however is not straightforward. Challenging students may conflict with other teacher responsibilities, creating potential dilemmas for teachers. This study dis
Autor:
Solhaug, Trond
Publikováno v:
Nordidactica
Nordidactica: Journal of Humanities and Social Science Education, Vol 2013, Iss 2013:1, Pp 180-200 (2013)
Nordidactica: Journal of Humanities and Social Science Education, Vol 2013, Iss 2013:1, Pp 180-200 (2013)
This article elaborates some important trends and discussions in citizenship education. It seems that there are strong arguments from scientific scholars which express opposition to a focus on only formal facts and democratic procedures in the teachi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a22c74351ec8a662447c7949b593abfe
https://hdl.handle.net/11250/2625193
https://hdl.handle.net/11250/2625193
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.