Zobrazeno 1 - 10
of 171
pro vyhledávání: '"Teacher accountability"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 17, Pp e36780- (2024)
In this study, we investigated conceptions of assessment among 735 English language teachers from different educational institutions and levels across Pakistan, with most holding a master’s degree. Using a validated inventory (Brown, 2006) administ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ce5a02fc13540be8f1bbf27430dd2a2
Autor:
Edward J. Kim
Publikováno v:
Statistics and Public Policy, Vol 9, Iss 1, Pp 149-162 (2022)
This study introduces the signal weighted teacher value-added model (SW VAM), a value-added model that weights student-level observations based on each student’s capacity to signal their assigned teacher’s quality. Specifically, the model leverag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45a777fc8efd447cb0caeedc90a60aad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Designing and validating an evaluation inventory for assessing teachers’ professional accountability
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 11, Iss 1, Pp 1-21 (2021)
Abstract Research has already established the boundless potential of teachers in assisting effective learning processes, and there is still a need to expand research to illustrate interrelation and connection between the construct of teachers’ prof
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00d76811d8cd44f6a809cc515224a70a
Autor:
Begna Ordofa, Amare Asgedom
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 6, Iss 1, Pp 100358- (2022)
School accountability can lead to better learning outcomes when well understood and successfully promoted. The aim of this systematic literature review is to explore how school accountability is conceived, practiced and related to learning outcomes.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0c3c736bedc42cc9cb02537aaff2a38
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 13, Iss 2, p 145 (2023)
The study aims to validate the Chinese version of Personal Accountability Measure (PAM-Ch), which is used to assess the subjective aspect of teacher accountability, by surveying 1146 teachers enrolled in professional development courses offered by a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/661a0766cfa744fda5ceb60c7307fc0d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rose Ephraim Matete
Publikováno v:
Heliyon, Vol 7, Iss 7, Pp e07611- (2021)
Teaching profession has recently been scrutinised by different groups of people and sometimes, head teachers have been demoted because of poor academic performance of pupils in the National Examinations. In a decentralised framework through the Prima
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea259421a1cd452e940c52e1097e9f9f