Zobrazeno 1 - 10
of 6 361
pro vyhledávání: '"Teacher Training School"'
Autor:
KLEMKE-PITEK, Monika1 monika.kp@pbs.edu.pl
Publikováno v:
Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization & Management / Zeszyty Naukowe Politechniki Slaskiej. Seria Organizacji i Zarzadzanie. 2024, Issue 192, p511-526. 16p.
Autor:
KLEMKE-PITEK, Monika1 monika.kp@pbs.edu.pl
Publikováno v:
Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization & Management / Zeszyty Naukowe Politechniki Slaskiej. Seria Organizacji i Zarzadzanie. 2022, Issue 159, p143-155. 13p.
Publikováno v:
Analele Universităţii din Craiova. Psihologie, Pedagogie, Vol 45, Iss 2, Pp 58-69 (2023)
The university system in Cameroon is based on two main pillars of training: the classic faculty establishments and the higher school. Among them, the Higher Teacher Training College are the most prominent. Cameroon now has four types of these trainin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3544783e2c9b4390b2faff2e9364b7fc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 7, p 659 (2023)
It is a global challenge to meet the needs of non-native gifted students in the classroom. This case study investigates how Finland, a country with a high-achieving school system and a growing multicultural student population, serves its non-native g
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27236843a9b8478a842c789c918f82ed
Autor:
KLEMKE-PITEK, Monika1 monika.kp@utp.edu.pl
Publikováno v:
Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization & Management / Zeszyty Naukowe Politechniki Slaskiej. Seria Organizacji i Zarzadzanie. 2021, Issue 152, p109-117. 9p.
Autor:
Yüzbaşi, Esin
Publikováno v:
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi / Alınteri Journal of Social Sciences. 4(2):111-124
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=962583
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Muminović, Hašim
Publikováno v:
Context: časopis za interdisciplinarne studije / Contect: Journal of Interdisciplinary Studies. 5(2):113-133
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=979742