Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Teacher Salary"'
Autor:
Djily Diagne
Publikováno v:
Athens Journal of Education, Vol 11, Iss 1, Pp 37-50 (2024)
This paper uses data from the Organization for Economic Co-operation and Development (OECD) and employs multiple regression models to investigate the relationship between teacher salary and educational achievement in mathematics and science across 30
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0cede3136f0745aaaa5e7e84158a0767
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi / Celal Bayar University Journal of Social Sciences. 20(03):15-40
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1082918
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Land, Vol 11, Iss 12, p 2190 (2022)
In the post pandemic era, most of the countries are facing challenges in economic recovery, while investing in creative human capital such as teachers by increasing their salaries can be one of the policy options for governments to drive development.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/928030f3e5b14452bb294d08a3b6fae0
Autor:
M. Radosteva
Publikováno v:
Вестник университета, Vol 0, Iss 3, Pp 71-76 (2019)
The article discussed the problems related to the salaries of teachers in modern conditions. Presented teacher salary payment structure, the degree of satisfaction of the needs of Russian society as a basis for increasing wage. Teacher salary level i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5bb1c699f9364e89bcb678604a02b5d9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educación. 27(52):7-25
The article presents a selective review of the literature that exposes and analyzes the results of ten empirical studies on the consequences of the application of economic incentives in academia in a context of global transformation of the university
Autor:
Polónyi, István
Publikováno v:
Educatio. 26(4):603-624
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=664359
Autor:
Tatyana Klyachko
Publikováno v:
Вопросы образования, Iss 3, Pp 276-282 (2016)
Gita Steiner-Khamsi’s opposition of two teacher salary systems, the “teaching load” (stavka) system and the weekly workload system, does not seem very productive. The author’s analysis of the teacher salary reform in Kyrgyzstan and of the ove
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44168e1a54c142c9ace25505710e0247