Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Teacher's assessment"'
Publikováno v:
Educación Médica, Vol 24, Iss 2, Pp 100792- (2023)
Resumen: Introducción: entre los médicos, los residentes parecen estar especialmente en riesgo de burnout, debido a que, además de las demandas laborales que enfrentan todos los médicos, los residentes también enfrentan altas demandas educativas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52982fe2d316414eb1e8b5dc0f1ccdcc
Autor:
Sulastini, Sri
Publikováno v:
STAIRS: English Language Education Journal; Vol 3 No 2 (2022): STAIRS: English Language Education Journal; 139-146
Formative assessment is critical to effective classroom instruction and is widely acknowledged as a positive ‘facilitator’ of student learning and its careful implementation has powerful, positive effects on learning. This implies requirements fo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Silva, Thays Nogueira, Santos, Daiane Silva, Osowski, Vinicios Santos, Campos Junior, Ricardo Fernandes, Rocca, Julia Zanetti
Publikováno v:
Psychologica; Vol. 63 No. 1 (2020); 65-82
Psychologica; Vol. 63 N.º 1 (2020); 65-82
Psychologica; Vol. 63 N.º 1 (2020); 65-82
The aim of this study was to investigate the possible influence of the sociometricstatus of students on the teachers’ perception regarding their academic performance.The investigation involved 276 students between seven and 10 years old, from these
Autor:
Giotopoulos, Georgios
Publikováno v:
ZENODO
Datacite
International Journal of Educational Innovation 2(2) 6-16
Datacite
International Journal of Educational Innovation 2(2) 6-16
The purpose of this paper is to investigate the views of second grade teachers of the prefecture of Achaia in Greece regarding the relation between the training teachers receive and their evaluation on their teaching performance. (teacher's training
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8df8483c1723b6ca0dcb8f20fd6d41da
Autor:
Aida Josefina Rojas-Fajardo
Publikováno v:
El Ágora USB, Vol 18, Iss 2, Pp 446-457 (2018)
El Ágora U.S.B., Volume: 18, Issue: 2, Pages: 446-457, Published: DEC 2018
El Ágora U.S.B., Volume: 18, Issue: 2, Pages: 446-457, Published: DEC 2018
Resumen Para lograr un verdadero cambio en la evaluación profesoral se debe considerar la experiencia recíproca, donde el elemento principal es el diálogo, lo cual favorece el crecimiento del profesor como profesional de la educación, y de los es
Autor:
Nukeri, Happy Jabulani
This study investigates variables that influence choice of Physical Science as a secondary school subject. The variables are pupil, home environment, teacher and school environment. A questionnaire was administered to 849 grade 9 pupils. The followin
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/15678
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.