Zobrazeno 1 - 10
of 2 393
pro vyhledávání: '"Teacher's Self-efficacy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista de Știinţe Educaţiei, Vol 47, Iss 1, Pp 34-48 (2023)
Literature indicates that teachers and students who experience trust and belongingness in their school communities have higher levels of indicators of positive quality of life, such as performance, innovation, and creativity. Also, they are open to c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94b18fd73f0d42cb9f4ef6f29704b3cd
Autor:
Changmi Wang
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 14 (2024)
This article examines the relationship between the English medium instruction teacher’s classroom leadership and their teaching self-efficacy. The self-reported data were collected from 188 English-medium instruction teachers at a Chinese public un
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f392ba9b9584b5580aae538841eb3aa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Handrianto, Ciptro, Jusoh, Ahmad Jazimin, Rashid, Nazre Abdul, Wahab, Suzaily, Abdullah, Azizi, Hasan, Mohammad Khatim, Rahman, M. Arinal
Publikováno v:
International Journal of Instruction; Apr2024, Vol. 17 Issue 2, p219-236, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Research, Vol 6, Iss 4, Pp 50-65 (2022)
This study aimed to put forward the mediating role of teacher self-efficacy in the relationship between students' perceptions of learning experience and teachers' perceptions of 21st century skills efficacy. Participants of the research consisted of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cadeb6a6acdc41959df1766b6ab4b81d
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 81(2):188-205
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1115974
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.