Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Teachable Agents"'
Publikováno v:
International Journal of Crowd Science, Vol 8, Iss 2, Pp 71-76 (2024)
Ikigai, a Japanese term often referred to as “purpose in life” or “the feeling that life is worthwhile”, is a commonly used indicator of well-being in studies focused on the elderly population in Japan. It can be identified within the differe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/639769b434864339b7349fab5db549ce
Autor:
Kyung-A Lee, Soon-Bum Lim
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 11, p 6541 (2023)
Given the considerable importance of the English language as a common method of global communication, supporting and engaging learning environments for studying English as a second language are essential. In this study, we propose an interactive agen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8244a3d719f645d19cfad5e50cbb8d4e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Tech giants have spent millions of dollars developing what appear to be intelligent conversational agents, such as Siri and Alexa. While advancing portions of the text analytics field, these applications often rely on vast amounts of pre-programmed t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::193259e33a59ff146392766483a9f7e6
Autor:
Ternblad, Eva-Maria, Tärning, Betty
Publikováno v:
Artificial Intelligence in Education
In a learning situation, feedback is of great importance in order to help a student to correct a possible misconception. However, previous research shows that many students tend to avoid feedback regarding failures, including critical constructive fe
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Psychology. 108:969-981
Educational software in the form of games or so called "computer assisted intervention" for young children has become increasingly common receiving a growing interest and support. Currently there are, for instance, more than 1,000 iPad apps tagged fo
This study explored the effects of adding visual continuous feedback in the form of feedback bars to a teachable-agent based learning game in mathematics. Forty-five (45) children, 8- to 12-years-old, from three Swedish school classes used the game d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c387c78a49a003bcd9307d218a22eb10
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-168595
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-168595