Zobrazeno 1 - 10
of 176
pro vyhledávání: '"Taylor EN"'
Publikováno v:
International Journal of Nanomedicine, Vol 2016, Iss Issue 1, Pp 45-53 (2015)
Jencilin Johnston,1 Erik N Taylor,1,2 Richard J Gilbert,2 Thomas J Webster1,3 1Department of Chemical Engineering, 2Department of Chemistry and Chemical Biology, Northeastern University, Boston, MA, USA; 3Center of Excellence for Advanced Materials R
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/16ef2f9f2cb4427bb5dc8ae0956f6c41
Publikováno v:
International Journal of Nanomedicine, Vol 2013, Iss default, Pp 731-736 (2013)
Kohana D Leuba, Naside Gozde Durmus, Erik N Taylor, Thomas J WebsterThe Nanomedicine Laboratory, School of Engineering, Brown University, Providence, RI, USAAbstract: Biofilms formed by antibiotic resistant Staphylococcus aureus (S. aureus) continue
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/98a1e5da86044603810024642fa7ff71
Publikováno v:
International Journal of Nanomedicine, Vol 2012, Iss default, Pp 537-545 (2012)
Naside Gozde Durmus1, Erik N Taylor1, Fatih Inci3,4, Kim M Kummer1, Keiko M Tarquinio5, Thomas J Webster1,21School of Engineering, Brown University, Providence, RI, USA; 2Department of Orthopedics, Brown University, Providence, RI, USA; 3Bio-Acoustic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f1a0f5f161e47548d17bd7611d3550c
Publikováno v:
The Rural Educator, Vol 42, Iss 2 (2021)
Although school choice advocates often promote a vision of additional schooling options for all students, the predominant target of school choice researchers has been densely populated, urban cores in the United States. However, this belies the fact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae1b6ed7367247fdb0b2065459577cea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.