Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Taylor, L. K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Taylor, L. K.1,2 (AUTHOR) laura.taylor@ucd.ie, Corbett, B.2 (AUTHOR), Maloku, E.3 (AUTHOR), Tomašić Humer, J.4 (AUTHOR), Tomovska Misoska, A.5 (AUTHOR), Dautel, J.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Developmental Psychology. Sep2023, Vol. 20 Issue 5, p776-796. 21p.
In conventional spectral/finite element methods, the triangulation/quadrilateralization of the domain produces many interior edges which require additional DOF. What if we could directly use the original hull without going to triangulation/quadrilate
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1605.07443
Autor:
Ghasemi, A., Taylor, L. K.
Publikováno v:
Procedia Computer Science, Volume 80, Pages 2266-2270, 2016
Preconditioning of a linear system obtained from spectral discretization of time-dependent PDEs often results in a full matrix which is expensive to compute and store specially when the problem size increases. A matrix-free implementation is usually
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1308.5626
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Identifying contextually-relevant risk factors for youth development is important in settings of intergroup conflict. In Vukovar, Croatia, a city devastated during the fall of the Former Yugoslavia, ethno-political tensions remain and ethnic separati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::ca7c4c5f4472aaa0fb2e3fd5b3ec0ca5
https://www.bib.irb.hr/705059
https://www.bib.irb.hr/705059
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Paediatrics & Child Health; Dec1996, Vol. 32 Issue 6, p512-518, 7p