Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Taylor, Elena"'
Autor:
Buxton, Jeff, Daugherty, Margaret, Grubbs, Rachel, Isles, Makenna, Mulligan, Shanna, Plank, Emma, Taylor, Elena, Prins, Philip
Publikováno v:
In Journal of Bodywork & Movement Therapies October 2024 40:2173-2178
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clayton, Denise, Bravo-Taylor, Elena, Bundy, Kelly, Smith, Jaime Y., Berry, Kate, Pasko, Deborah A.
Publikováno v:
In Journal of the American Pharmacists Association November-December 2022 62(6):1843-1847
Autor:
Taylor, Elena
Publikováno v:
In Linguistics and Education December 2021 66
Autor:
Taylor, Elena1 (AUTHOR) elena.taylor1@nhs.net, Whiting, Daniel2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Forensic Psychiatry & Psychology. Oct2022, Vol. 33 Issue 5, p780-789. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rohde, Jessica F., Campbell, Jeffrey, Barbera, Julie, Taylor, Elena, Ramachandra, Ashok, Gegg, Christopher, Scherer, Andrea, Piatt, Joseph
Publikováno v:
BMC Pediatrics; 11/4/2023, Vol. 23 Issue 1, p1-6, 6p
Autor:
Taylor, Elena
Publikováno v:
Journal on Empowering Teaching Excellence
Access the online Pressbooks version of this article here. Reflection is a necessary component of learning. Through reflective assignments and tasks, students are given opportunities to evaluate their learning and analyze strategies they use while ac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::60f2a1f0e8dd0c1c24b76e9143083b5d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Taylor, Elena
Publikováno v:
Journal on Empowering Teaching Excellence
Writing assignments that students complete in university courses are typically designed for evaluation and grading by the instructor, who, therefore, acts as the sole reader of student written work. However, most written genres students would--and do
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b4e6bc3a75b96945bf418bbbfababf18
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1083&context=jete
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1083&context=jete