Zobrazeno 1 - 10
of 521
pro vyhledávání: '"Tay, Hui"'
Automatically Mitigating Vulnerabilities in Binary Programs via Partially Recompilable Decompilation
Vulnerabilities are challenging to locate and repair, especially when source code is unavailable and binary patching is required. Manual methods are time-consuming, require significant expertise, and do not scale to the rate at which new vulnerabilit
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.12336
Autor:
Tay, Hui Wen, Tay, Kae Sian
Publikováno v:
In Journal of Orthopaedics September 2024 55:64-68
Autor:
Tay, Hui Min1,2 (AUTHOR), Thoonen, Shannon1,3 (AUTHOR), Hua, Carol1 (AUTHOR) carol.hua@unimelb.edu.au
Publikováno v:
Australian Journal of Chemistry. 2024, Vol. 77 Issue 6, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tay, Hui Yong
This book examines the principles and practice of authentic assessment. It seeks to answer the following questions. What is authentic assessment? How is authentic assessment different from 'performance assessment' or 'alternative assessment'? How can
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/53279
Autor:
Hey, Hwee Weng Dennis, Wong, Hee-Kit, Liu, Gabriel Ka-Po, Tay, Hui Wen, Sardar, Zeeshan M., Hasegawa, Kazuhiro, Riahi, Hend, Bourret, Stéphane, Cerpa, Meghan, Le Huec, Jean-Charles, Lenke, Lawrence G.
Publikováno v:
In The Spine Journal November 2023 23(11):1709-1720
Autor:
Tay Hui Yong, Nithiyah Sokumaran
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 1 (2023)
AbstractSelf-regulated learning (SRL) has been promoted as playing a key role in proactive, life-long learning. The present study aimed to investigate the effect of different types of teacher feedback on students’ self-regulated learning (SRL) in a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80dc78c2141e44a9ac0b48f0cda40c71
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.