Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Tawfeeq M"'
Autor:
Tawfeeq M. Alanazi
Publikováno v:
International Journal of Data and Network Science, Vol 7, Iss 1, Pp 107-116 (2023)
The aim of the study is to explore the impact of Social Media Marketing on Brand Loyalty. It focused on customers of small and medium enterprises (SMEs) specializing in the fashion products retail in Saudi Arabia. An online instrument was created thr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91523a90f9324a01acf643d24cdee18d
Autor:
Tawfeeq M. Alanazi, Anouar Ben Mabrouk
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 12, Iss 13, p 6485 (2022)
Marketing is the way we ensure our sales are the best in the market, our prices the most accessible, and our clients satisfied, thus ensuring our brand has the widest distribution. This requires sophisticated and advanced understanding of the whole r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b23c999b502446ac8a51ba9398ae44ae
Marketing is the way we ensure our sales are the best in the market, our prices the most accessible, and our clients satisfied, thus ensuring our brand has the widest distribution. This requires sophisticated and advanced understanding of the whole r
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.13361
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CSRID Journal, Vol 12, Iss 1, Pp 64-79 (2021)
The university students who use traditional announcement boards nowadays are exposed to various problems. The most severe problem is that the instructors may want to publish an announcement, but they may not exist in university, or maybe they are aft
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kovalev S, Fingerle, Pereira R, Rollins R, Kawabata H, Sato K, Nakao M, Becker N, Herrera-Mesías F, Margos G, Tawfeeq M
Vector-borne pathogens exist in obligate transmission cycles between vector and reservoir host species. Host shifts can lead to geographic expansion and the emergence of new diseases. Three etiological agents of human Lyme borreliosis (Borrelia afzel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c9afd01a5cdfa1f415197b0f438b2716
https://doi.org/10.22541/au.162349910.03254322/v1
https://doi.org/10.22541/au.162349910.03254322/v1