Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Taverna, María Eugenia"'
Autor:
Fookes, Federico, Villada, Yurany, Taverna, María Eugenia, Busatto, Carlos, Maffi, Juan, Casis, Natalia, Ariza, Camilo A. Franco, Cortés, Farid B., Estenoz, Diana
Publikováno v:
In Colloids and Surfaces A: Physicochemical and Engineering Aspects 5 November 2024 700
Autor:
Villada, Yurany, Taverna, María Eugenia, Maffi, Juan M., Giletta, Sebastián, Casis, Natalia, Estenoz, Diana
Publikováno v:
In Colloids and Surfaces A: Physicochemical and Engineering Aspects 5 October 2022 650
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Taverna, María Eugenia1,2,3 (AUTHOR), Bressan, Luisina Beatriz1 (AUTHOR), Busatto, Carlos Alberto2 (AUTHOR), Lescano, Maia Raquel2 (AUTHOR), Estenoz, Diana Alejandra1,2 (AUTHOR) destenoz@santafe-conicet.gov.ar
Publikováno v:
Journal of Polymers & the Environment. Apr2024, Vol. 32 Issue 4, p1811-1820. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Taverna, María Eugenia1,2, Polo, Mara Lis1, Zocola, María Evangelina3, Bertero, Melisa Paola3
Publikováno v:
Journal of Natural & Applied Sciences. 2018, Vol. 22 Issue 3, p925-937. 13p. 1 Color Photograph, 4 Diagrams.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CONICET Digital (CONICET)
Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas
instacron:CONICET
Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas
instacron:CONICET
Despite the effort to provide equal scenarios and a higher inclusion for students with mild disabilities, few experimental activities intended to improve their science performance were reported during the last decades. This work presents different lu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9179f84fa239d920445b7f89399da313
http://www.internationalsped.com/documents/IJSE-ENTIRE-ISSUE-33-4.pdf
http://www.internationalsped.com/documents/IJSE-ENTIRE-ISSUE-33-4.pdf