Zobrazeno 1 - 10
of 231
pro vyhledávání: '"Tavecchio L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tavecchio, L.
Publikováno v:
Pedagogiek, 42(2), 260-264
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::20dd6409e87787a9c230da922888883d
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/bespreking-van-p-noens-2022-mogen-we-nog-wel-straffen-over-de-onzin-van-streng-opvoeden(101f1798-7ae0-481e-818c-2f37a42f3a10).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/bespreking-van-p-noens-2022-mogen-we-nog-wel-straffen-over-de-onzin-van-streng-opvoeden(101f1798-7ae0-481e-818c-2f37a42f3a10).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Woltring, L., Tavecchio, L.
Publikováno v:
Pedagogiek in Praktijk, 26(113), 36-40
The article deals with the underachievement of (Dutch) boys in formal educational contexts. Four reasons for discussing boys are explored: achievement in schools (from elementary school to college/university), different developmental trajectories, ha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::e6bf8ba8480b6b5282a737b9004eceee
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/pedagogiek-jongens-in-het-onderwijs(7ca8607d-4208-47ba-b0a6-961c8ebba3eb).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/pedagogiek-jongens-in-het-onderwijs(7ca8607d-4208-47ba-b0a6-961c8ebba3eb).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
De ontwikkeling van jongens in het onderwijs: Context en praktijk van primair tot hoger onderwijs, 63-75
STARTPAGE=63;ENDPAGE=75;TITLE=De ontwikkeling van jongens in het onderwijs
STARTPAGE=63;ENDPAGE=75;TITLE=De ontwikkeling van jongens in het onderwijs
Professionals in kinderopvang en onderwijs hebben over jongens vaker negatieve percepties dan over meisjes. Dat uit zich ook in meer conflicten tussen jongens en hun professionele opvoeders. In Duits onderzoek in de kinderopvang bleken veel meer drie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::55ba9a9fbb203e1c22a46c1c09743817
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/jongens-en-hun-relatie-met-professionele-opvoeders-en-onderwijsgevenden(07f70b69-db6f-4397-952e-b239e446cfa6).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/jongens-en-hun-relatie-met-professionele-opvoeders-en-onderwijsgevenden(07f70b69-db6f-4397-952e-b239e446cfa6).html
Publikováno v:
Anthropolgy & Education Quarterly, 49(3), 230-245. Wiley
This paper addresses the negotiations of Haredi (Jewish Ultra‐Orthodox) kindergarten teachers with contemporary educational understandings as these emerge in a Haredi Enrichment Center for kindergarten children. Using the prism of Thirdspace, a clo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::131cae8518ec58b766db3b433c5cf950
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/negotiating-tradition-and-contemporary-education(44884b11-88d0-4689-a6ab-0a3d7bca7079).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/negotiating-tradition-and-contemporary-education(44884b11-88d0-4689-a6ab-0a3d7bca7079).html
Publikováno v:
Social Behavior & Personality: an international journal. 1999, Vol. 27 Issue 3, p247-263. 17p. 5 Charts.