Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"Taumoepeau, Mele"'
Autor:
Moors, Jaye, Krishnan, Mohanraj, Sumpter, Nick, Takei, Riku, Bixley, Matt, Cadzow, Murray, Major, Tanya J., Phipps-Green, Amanda, Topless, Ruth, Merriman, Marilyn, Rutledge, Malcolm, Morgan, Ben, Carlson, Jenna C., Zhang, Jerry Z., Russell, Emily M., Sun, Guangyun, Cheng, Hong, Weeks, Daniel E., Naseri, Take, Reupena, Muagututi’a Sefuiva, Viali, Satupa’itea, Tuitele, John, Hawley, Nicola L., Deka, Ranjan, McGarvey, Stephen T., de Zoysa, Janak, Murphy, Rinki, Dalbeth, Nicola, Stamp, Lisa, Taumoepeau, Mele, King, Frances, Wilcox, Phillip, Rapana, Nuku, McCormick, Sally, Minster, Ryan L., Merriman, Tony R., Leask, Megan
Publikováno v:
In Human Genetics and Genomics Advances 13 July 2023 4(3)
Autor:
Garcia, Claudia, Grant, Eddy, Treharne, Gareth J., Arahanga-Doyle, Hitaua, Lucassen, Mathijs F. G., Scarf, Damian, Taumoepeau, Mele, Veale, Jaimie, Rapsey, Charlene
Publikováno v:
Kotuitui: New Zealand Journal of Social Sciences; Jun2024, Vol. 19 Issue 2, p190-206, 17p
Autor:
Taumoepeau, Mele Ma'ata
Recent research has shown that children under two years demonstrate some early social understanding. Previous research has also demonstrated that mother talk about mental states is a factor in older preschoolers� later theory of mind understanding.
Externí odkaz:
http://adt.otago.ac.nz./public/adt-NZDU20070322.121926
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology January 2020 189
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Cognitive Development July-September 2019 51:32-45
Autor:
Taumoepeau, Mele1 (AUTHOR) mele.taumoepeau@otago.ac.nz, Kata, 'Ungatea Fonua2 (AUTHOR), Veikune, 'Ana Heti3 (AUTHOR), Lotulelei, Susana2 (AUTHOR), Vea, Peseti Tupou'ila3 (AUTHOR), Fonua, 'Ilaisaane2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Sep2022, Vol. 93 Issue 5, p1511-1526. 16p. 3 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Cognitive Development April-June 2018 46:79-85