Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Taufique, Khan Md. Raziuddin"'
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2024, Vol. 52, Issue 4, pp. 443-460.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-08-2023-0505
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2023, Vol. 35, Issue 10, pp. 2484-2500.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-07-2022-0647
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Asia Business Studies, 2021, Vol. 15, Issue 4, pp. 541-558.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JABS-03-2020-0094
Autor:
Taufique, Khan Md Raziuddin1 (AUTHOR) kmrtaufiq@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications. Apr2022, Vol. 28 Issue 3, p272-290. 19p. 1 Diagram, 4 Charts.
Publikováno v:
In Procedia Economics and Finance 2016 37:39-45
Publikováno v:
Health Marketing Quarterly. Apr-Jul 2021, Vol. 38 Issue 2/3, p168-187. 20p. 1 Diagram, 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Taufique, Khan Md Raziuddin1 khan.taufique@curtin.edu.my, Polonsky, Michael Jay2, Vocino, Andrea2, Siwar, Chamhuri3
Publikováno v:
International Journal of Consumer Studies. May2019, Vol. 43 Issue 3, p298-314. 17p. 8 Charts.
A lot remains unexplored regarding the antecedents and outcomes of telemedicine acceptance from health service marketing perspective. This study addresses this gap by integrating the Health Belief Model and the Unified Theory of Acceptance and Use of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=r3110ae70d66::b5983828f64bf6c198c7614b17015fc0
https://radar.brookes.ac.uk/radar/items/d40d60ac-9e17-4c8f-b05d-e85ed8c8af97/1/
https://radar.brookes.ac.uk/radar/items/d40d60ac-9e17-4c8f-b05d-e85ed8c8af97/1/