Knihovna AV ČR, v. v. i.
  • Odhlásit
  • Přihlášení
  • Jazyk
    • English
    • Čeština
  • Instituce
    • Knihovna AV ČR
    • Souborný katalog AV ČR
    • Archeologický ústav Brno
    • Archeologický ústav Praha
    • Astronomický ústav
    • Biofyzikální ústav
    • Botanický ústav
    • Etnologický ústav
    • Filosofický ústav
    • Fyzikální ústav
    • Fyziologický ústav
    • Geofyzikální ústav
    • Geologický ústav
    • Historický ústav
    • Masarykův ústav
    • Matematický ústav
    • Orientální ústav
    • Psychologický ústav
    • Slovanský ústav
    • Sociologický ústav
    • Ústav analytické chemie
    • Ústav anorganické chemie
    • Ústav pro českou literaturu
    • Ústav dějin umění
    • Ústav fyziky atmosféry
    • Ústav fotoniky a elektroniky
    • Ústav fyzikální chemie J. H.
    • Ústav fyziky materiálů
    • Ústav geoniky
    • Ústav pro hydrodynamiku
    • Ústav chemických procesů
    • Ústav informatiky
    • Ústav pro jazyk český
    • Ústav jaderné fyziky
    • Ústav makromolekulární chemie
    • Ústav pro soudobé dějiny
    • Ústav přístrojové techniky
    • Ústav státu a práva
    • Ústav struktury a mechaniky hornin
    • Ústav teoretické a aplikované mechaniky
    • Ústav teorie informace a automatizace
    • Ústav výzkumu globální změny
Pokročilé vyhledávání
  • Domovská stránka
  • Vyhledávání: "Tatjana Leidig"
  • Navrhnout nákup titulu
Zobrazeno 1 - 5 of 5 pro vyhledávání: '"Tatjana Leidig"'
1
Akademický článek
Train-the-Trainer im Kontext von Fortbildungen auf dem Weg zur inklusiven Schule: Förderliche und hinderliche Aspekte aus Sicht der Moderator*innen
Autor: Tatjana Leidig, Friederike van Zadelhoff, Jule Behr, Simon Hasler, Thomas Hennemann
Publikováno v: Qualifizierung für Inklusion, Vol 6, Iss 1 (2024)
Obwohl in Deutschland vielfach auf Train-the-Trainer (TTT)-Modelle zurückgegriffen wird, um eine ökonomische Verbreitung von Fortbildungsinhalten und gleichzeitig eine systematische Qualifizierung von Moderator*innen zu realisieren, sind Qualitäts
Externí odkaz: https://doaj.org/article/ca1d2c4744c14ecc932af3c5815db24d
Zobrazit plný text záznamu
2
Akademický článek
Inklusive Bildung im Studium reflektieren – der Zertifikatskurs „Handlungswissen Inklusion' zur Förderung der Reflexionskompetenz an der Universität zu Köln
Autor: Silvia Fränkel, Claus Dahlmanns, Daria Ferencik-Lehmkuhl, Vanessa Heuser, Clara Laubmeister, Curie Lee, Tatjana Leidig, Conny Melzer, Aryana Samawaki, René Schroeder, Hannah Weck
Publikováno v: Qualifizierung für Inklusion, Vol 4, Iss 1 (2022)
Reflexionskompetenz gilt als Schüsselqualifikation von Lehrkräften, insbesondere im inklusiven Unterricht, welcher durch Zielkonflikte geprägt ist und somit reflektierte Entscheidungen erfordert. Schon in der ersten Phase der Lehrkräftebildung so
Externí odkaz: https://doaj.org/article/3a6cba8fdc0a4fa09ae0b7979ab74582
Zobrazit plný text záznamu
3
Akademický článek
Individual, generalized, and moderated effects of the good behavior game on at-risk primary school students: A multilevel multiple baseline study using behavioral progress monitoring
Autor: Tatjana Leidig, Gino Casale, Jürgen Wilbert, Thomas Hennemann, Robert J. Volpe, Amy Briesch, Michael Grosche
Publikováno v: Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
The current study examined the impact of the Good Behavior Game (GBG) on the academic engagement (AE) and disruptive behavior (DB) of at-risk students’ in a German inclusive primary school sample using behavioral progress monitoring. A multiple bas
Externí odkaz: https://doaj.org/article/0b5f424450ab438d81d446fa376902a7
Zobrazit plný text záznamu
4
Wie kann es gelingen? – Professionalisierung von Lehrkräften auf dem Weg zum inklusiven Schulsystem unter besonderer Berücksichtigung prozessbegleitender Fortbildungsangebote
Autor: Tatjana Leidig
Publikováno v: BASE-Bielefeld Academic Search Engine
Tatjana Leidig
Die Professionalisierung der Lehrkräfte gilt im Transformationsprozess zum inklusiven Schulsystem als entscheidende Gelingensbedingung. Da im deutschsprachigen Raum ein Desiderat hinsichtlich der Entwicklung geeigneter Angebote sowie deren Evaluatio
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::88d64a8a15613909bc4b4f6edb449f25
https://kups.ub.uni-koeln.de/9733/
Zobrazit plný text záznamu
5
Elektronická kniha
Fachdidaktik inklusiv II : (Fach-)Unterricht inklusiv gestalten – Theoretische Annäherungen und praktische Umsetzungen
Autor: Myrle Dziak-Mahler, Thomas Hennemann, Svenja Jaster, Tatjana Leidig, Jan Springob
Inklusion ist nach wie vor ein zentrales Thema und ist mittlerweile auch in den fachdidaktischen Diskursen breit vertreten. Inklusiver Unterricht findet (auch) im gemeinsamen Fachunterricht statt und kann gelingend gestaltet werden. Interdisziplinär
Zobrazit plný text záznamu

Vyhledávací nástroje:

  • RSS
  • Poslat e-mailem

Upřesnit hledání

Omezení vyhledávání
Plný text Recenzováno Digitální knihovna AV ČR
Zdroje
Pouze tištěné dokumenty
Zahrnout EIZ
  • 3 Akademické články
  • 1 Elektronické knihy
  • 3 education (general)
  • 3 inklusion
  • 3 l7-991
  • 2 ddc:370
  • 2 education
  • 2 hochschuldidaktik
  • 2 unterricht
  • 1 academic sector
  • 1 classroom behavior
  • 1 competency
  • 1 e-portfolio
  • 1 erziehung, schul- und bildungswesen
  • 1 fortbildung
  • 1 good behavior game
  • 1 hochschulforschung und hochschuldidaktik
  • 1 inclusion
  • 1 inclusive education
  • 1 interdisziplinare zusammenarbeit
  • 1 kompetenz
  • 1 kurs
  • 1 lehramtsstudiengang
  • 1 lehrerausbildung
  • 1 lehrveranstaltung
  • 1 multilevel analysis
  • 1 piecewise regression
  • 1 preservice teacher education
  • 1 professionalisierung
  • 1 reflexion
  • 1 reflexion <phil>
  • 1 remedial instruction sciences
  • 1 single case design
  • 1 sonderpadagogik
  • 1 special education for the handicapped
  • 1 special needs education
  • 1 teacher education
  • 1 teacher training
  • 1 teaching
  • 1 train-the-trainer
  • 1 universitat
  • 1 university
  • 1 university didactics
  • 2 prof. dr. dieter katzenbach, prof. dr. michael urban
  • 1 frontiers media s.a.
  • 1 frontiers media sa
  • 1 johann wolfgang goethe-universitat frankfurt am main
  • 1 waxmann verlag gmbh
  • 2 frontiers in education
  • 2 qualifizierung fur inklusion
  • 3 Directory of Open Access Journals
  • 3 OpenAIRE
  • 1 eBook Index

Možnosti vyhledávání

  • Tematická mapa
  • Historie vyhledávání
  • Pokročilé vyhledávání

Objevte více

  • Abecední procházení

Hledáte pomoc?

  • Tipy pro vyhledávání
načítá se......