Zobrazeno 1 - 10
of 49 198
pro vyhledávání: '"Task design"'
Autor:
Cheng-Ji Lai
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 9, Iss 1, Pp 1-27 (2024)
Abstract Content and Language Integrated Learning (CLIL) is increasingly adopted globally, including in Taiwan’s educational initiatives, yet challenges remain in implementing effective CLIL practices, such as pedagogy and curriculum design. This s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc495a42cd6649f1b260b6f263129cb7
Autor:
Ellen Konstanse Hovik, Kathleen Nolan
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
The aim of the study informing this paper was to investigate pre-service teachers’ (PSTs’) approaches to task design, posing the research question: How do pre-service teachers respond when they are asked to design an exploratory task using GeoGeb
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/239424f5c88244faa38a5c8130355b2d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol 6, Iss , Pp 100217- (2024)
This systematic review investigates learning task design for K-12 AI education, aiming to provide an overview of the status of AI education and identify trends, challenges, and opportunities. Through an analysis of 47 empirical studies, the review pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c054c7c490ed4255a4515caf174d0647
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marcelo Bairral, Gilles Aldon
Publikováno v:
REDIMAT, Vol 13, Iss 2 (2024)
Eye-tracking (ET) method provides a promising channel for educational researchers to connect learning outcomes to cognitive processes. The main principle of ET is that our gaze and our focus of attention are connected. Due to the advent of digital te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c3e919327004be08d06ba34c7b53569