Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Tasir Zaidatun"'
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 5, Iss 1, Pp 796-807 (2023)
This study aims to examine the effectiveness of online problem-based learning (PBL) tasks on problem-solving ability (PSA) and programming skills of secondary school students. A quantitative research design of a quasi-experimental research was adopte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87e2d40aa6c549fbbd3f6eaa95bb12b7
Autor:
Lau, Ung Hua1 (AUTHOR) uhlau@uitm.edu.my, Tasir, Zaidatun2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Technology Research & Development. Apr2024, Vol. 72 Issue 2, p1153-1203. 51p.
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity March 2023 47
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2020 Dec 01. 68(6), 2873-2911.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48727576
Autor:
Che Lah, Noor Hidayah1 (AUTHOR) hidayah.cl@fskik.upsi.edu.my, Tasir, Zaidatun2 (AUTHOR), Jumaat, Nurul Farhana2 (AUTHOR)
Publikováno v:
SAGE Open. Apr-Jun2022, Vol. 12 Issue 2, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 13(02):18-25
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=538238
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ong, Chiek Pin, Tasir, Zaidatun
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2015 Aug 01. 63(4), 499-515.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24546633