Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Tarzi, Olga I."'
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 2, Iss 2, Pp 435-442 (2020)
The Context-Based Science Education (CBSE) approach promotes the inclusion of scientific concepts in everyday situations. In this work, we present a non-traditional context-based teaching experience on the subject of chemical senses that seeks, throu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0dbd5c8200846c194c43068f25931fc
Publikováno v:
In Chemical Physics Letters 2006 426(4):334-340
Autor:
Tarzi, Olga I., Erra-Balsells, Rosa
Publikováno v:
In Journal of Photochemistry & Photobiology, B: Biology 2006 82(2):79-93
Autor:
Tarzi, Olga I., Erra-Balsells, Rosa
Publikováno v:
In Journal of Photochemistry & Photobiology, B: Biology 2005 80(1):29-45
Chemical senses: a context-based approach to chemistry teaching for lower secondary school students.
Publikováno v:
Chemistry Teacher International; 2019, Vol. 1 Issue 2, p1-14, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Mass Spectrometry; Feb2009, Vol. 44 Issue 2, p260-277, 18p
Publikováno v:
Journal of Heterocyclic Chemistry; May2003, Vol. 40 Issue 3, p419-426, 8p
Publikováno v:
Journal of Heterocyclic Chemistry; May 2003, Vol. 40 Issue: 3 p419-426, 8p