Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Tarkó Klára"'
Publikováno v:
Slovenian Journal of Public Health, Vol 60, Iss 1, Pp 10-16 (2020)
National and international research results have highlighted the fact that workplace stress causes mental and somatic problems. The aim of the present paper is to define exposure to workplace-related risk factors, with special focus on psychosocial r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1970967b28c4b06bd200604dde4d076
Publikováno v:
Qualitative Report. May2024, Vol. 29 Issue 5, p1399-1415. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sukhbaatar, Batdulam1 dulammn1@gmail.com, Tarkó, Klára2 tarko.klara@szte.hu
Publikováno v:
Qualitative Report. Aug2022, Vol. 27 Issue 8, p1638-1659. 22p.
Autor:
Benkő, Zsuzsanna, Tarkó, Klára
Publikováno v:
Contemporary Family – Comparative Perspective. :17-27
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=897043
Autor:
Sukhbaatar, Batdulam1,2 (AUTHOR) dulammn1@gmail.com, Tarkó, Klára3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Teacher Education. Feb2022, Vol. 50 Issue 1, p34-50. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
habil. Tarkó Klára, Lipták Zoé Mónika
Publikováno v:
Egészségfejlesztés. 61:74-81
Bevezetes Jelen kutatas celja az volt, hogy felmerje milyen egeszseggel kapcsolatos tevkepzetekkel rendelkeznek a pedagogiai, szociologiai es egeszsegugyi szakteruleten tanulo hallgatok, illetve, hogy ezek a tevkepzetek milyen forrasbol szarmaznak. E
Autor:
Tarkó Klára, Benkő Zsuzsanna
Publikováno v:
Egészségfejlesztés. 61:29-38
Osszefoglalo A Szegedi Tudomanyegyetem Juhasz Gyula Pedagoguskepző Karan műkodő Alkalmazott Egeszsegtudomanyi es Egeszsegfejlesztesi Intezet a holisztikus egeszsegfogalomra alapozott egeszsegfejlesztes, mentalhigiene es lelki egeszsegfejlesztes te