Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Tarim, Emre"'
Autor:
Tarim, Emre
Publikováno v:
Qualitative Research in Financial Markets, 2022, Vol. 14, Issue 4, pp. 526-549.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QRFM-01-2021-0012
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Omanović, Vedran1 (AUTHOR) vedran.omanovic@handels.gu.se, Tarim, Emre2 (AUTHOR), Holck, Lotte3 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Management Review. Jul2022, Vol. 19 Issue 2, p173-184. 12p.
Publikováno v:
British Journal of Management. Jul2021, Vol. 32 Issue 3, p648-692. 45p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tarim, Emre
Publikováno v:
Symbolic Interaction, 2015 Nov 01. 38(4), 654-656.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/symbinte.38.4.654
Autor:
Tarim, Emre1
Publikováno v:
Competition & Change. Dec2010, Vol. 14 Issue 3/4, p343-362. 20p.
Autor:
Tarim, Emre
Thesis (Master)--Izmir Institute of Technology, Material Science and Engineering, Izmir, 2014
Includes bibliographical references (leaves: 54-56)
Text in English; Abstract: Turkish and English
x, 45 leaves
In recent years, the use
Includes bibliographical references (leaves: 54-56)
Text in English; Abstract: Turkish and English
x, 45 leaves
In recent years, the use
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::147b0117795efd52f56c80e4c7fb56f6
http://hdl.handle.net/11147/4279
http://hdl.handle.net/11147/4279
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tarim, Emre
In this thesis, I investigate sense-making processes in financial markets. My focus is on the role of narratives in these routine activities in digital market places or what Cetina and Preda (2007) describe as scopic market systems. I conceptualize n
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______463::6bd30b756ebbc9cced838b311d7a8094
http://hdl.handle.net/1842/5508
http://hdl.handle.net/1842/5508