Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Taraboletti, Alexandra"'
Autor:
Taraboletti, Alexandra Anna
The cuprizone intoxication model of demyelination and remyelination has long been used to test myelin regenerative therapies for neurodegenerative diseases such as multiple sclerosis. Mice develop reversible and region-specific oligodendrocytosis and
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shelton, Kerri L., DeBord, Michael A., Wagers, Patrick O., Southerland, Marie R., Taraboletti, Alexandra, Robishaw, Nikki K., Jackson, Daniel P., Tosanovic, Radisa, Kofron, William G., Tessier, Claire A., Paruchuri, Sailaja, Shriver, Leah P., Panzner, Matthew J., Youngs, Wiley J.
Publikováno v:
In Tetrahedron 22 September 2016 72(38):5729-5743
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jayabalan, Monessha, Caballero, Madeline, Cordero, Alyssa, White, Brandyn, Asalone, Kathryn, Moore, Madison, Irabor, Esohe, Watkins, Shari, Taraboletti, Alexandra, Bracht, Kathryn, Hartings, Matthew, Chow, Brenda, Walters-Conte, Kathryn, Saeed, Bushra, Bracht, John
We provide implementation guidance for four strategies for diversifying science, technology, engineering, and mathematics (STEM). Note thateach individual document waswrittenby a subset of the authors listed here. See the author list of each document
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1718da9810b6dac3ac1ae7e3d60bd552
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.