Zobrazeno 1 - 10
of 264
pro vyhledávání: '"Tarabanis, K."'
Publikováno v:
International Journal of Business Science and Applied Management, Vol 18, Iss 2, Pp 17-34 (2023)
Collaborative activities require the formation of team(s), whose members may have weak or strong ties to each other, depending on the task to be completed. Team formation is a time consuming, complex, critical and essential process in the life cycle
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5956fac480d14caeb6965be837d5c9dc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
JUCS-Journal of Universal Computer Science 23(3): 280-303
JUCS-Journal of Universal Computer Science 23(3): 280-303
The analysis of Social Media data enables eliciting public behaviour and opinion. In this context, a number of studies have recently explored Social Media's capability to predict the outcome of real-world phenomena. The results of these studies are c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7cc13ec12364061d52e38a2589af3c77
https://zenodo.org/record/5504955
https://zenodo.org/record/5504955
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tambouris, E, Janssen, M.F.W.H.A., Kalampokis, E., Roberts, B, Hermans, P., Alcorn, T., Tarabanis, K
Publikováno v:
Proceedings of Electronic Government and Electronic Participation, 23
Opening up data is a political priority worldwide. Linked open data is considered as the most mature technology for publishing and reusing open data. A large number of open data is numerical and actually concerns statistics. In the literature, statis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::1a4395602290dc40099c551efde0a65c
http://resolver.tudelft.nl/uuid:a083393c-aa60-4834-8091-3503282c8826
http://resolver.tudelft.nl/uuid:a083393c-aa60-4834-8091-3503282c8826
Publikováno v:
JUCS-Journal of Universal Computer Science 22(5): 709-734
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Billions of people everyday use Social Media (SM), such as Facebook and Twitter, to express their opinions and experiences with brands. Companies are highly interested in understanding such SM brand-related content. Consequently, many studies have be
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.