Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Tappe, H"'
Autor:
Hafner, Klaus, Tappe, H.
Li-, K- and [(CH₃)₄N] cyclononatetraenides (1)[¹] are the only monocyclic derivatives of the hypothetical cyclononatetraene that have been isolated so far[²].
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fa379c438c6dff0cb6461290e6832762
http://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/22292/
http://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/22292/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
76. Jahresversammlung der Deutschen Gesellschaft für Hals-Nasen-Ohren-Heilkunde, Kopf-und Hals-Chirurgie e.V.; 20050504-20050508; Erfurt; DOC05hno666 /20050922/
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1175::2f39c94df6228170f9a44f8d4142feac
http://www.egms.de/en/meetings/hno2005/05hno145.shtml
http://www.egms.de/en/meetings/hno2005/05hno145.shtml
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tappe, H., Kempny, S.
Publikováno v:
Steuer und Wirtschaft - StuW; November 2009, Vol. 86 Issue: 4 p376-379, 4p
Autor:
Tappe, Heike, Hara, Agness
Publikováno v:
Stellenbosch Papers in Linguistics Plus, Vol 42, Iss 0, Pp 297-331 (2013)
The investigation of narrative skills in children is significant in many respects; amongst other things, narratives can yield information about a child’s use of decontextualised, literate language features (Curenton and Justice 2004) while simultan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e54594fdb78439eb875f876acf7b333
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.