Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Taormina, Isabella"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational & Psychological Consultation; Jul-Sep2024, Vol. 34 Issue 3, p239-264, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moore SA; School of Education, University of California Riverside, Riverside, CA, USA., Sridhar A; Psychology Department, Michigan State University, East Lansing, MI, USA., Taormina I; Division of Child and Adolescent Psychiatry, New York State Psychiatric Institute and Columbia University Vagelos College of Physician and Surgeons, New York, NY, USA., Rajadhyaksha M; School of Education, University of California Riverside, Riverside, CA, USA., Azad G; Division of Child and Adolescent Psychiatry, New York State Psychiatric Institute and Columbia University Vagelos College of Physician and Surgeons, New York, NY, USA.; Center for Autism and the Developing Brain, Weill Cornell Medicine, New York, NY, USA.
Publikováno v:
Implementation research and practice [Implement Res Pract] 2024 Jan 08; Vol. 5, pp. 26334895231220279. Date of Electronic Publication: 2024 Jan 08 (Print Publication: 2024).