Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Tao Guanqi"'
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
This paper first investigates the main performance of the shackles of traditional physics teaching on students and its negative consequences and then designs a physics teaching process model based on the teaching environment of information big data a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bab08c083f9446f085d45711d5d5fad1
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
In today’s fast development of big data information technology, the traditional physics experiment method is difficult to adapt to the new curriculum reform physics experiment course objectives. The key topic of concern today is how to use big data
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b052f9f9931f42269eee381d4f45d93c
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
In order to provide a way to develop the teaching effectiveness of physics experiments, this paper optimizes the platform search engine by combining heterogeneous data features and representing document information as feature vectors based on visual
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e259ab860f04ad78009b2aeff14f7fb
Autor:
Tao, Guanqi1,2 (AUTHOR), Li, Qin1,2 (AUTHOR), Xu, Shifang1,2 (AUTHOR), Song, Wenying1,2 (AUTHOR), Yang, Zonghan1,2 (AUTHOR), Zhou, Yinjuan3 (AUTHOR), Gao, Lijuan1,2 (AUTHOR), Huang, Wenkang1,2 (AUTHOR), Li, Xiaoyu1,4 (AUTHOR) 775423305@qq.com, Ye, Yiping1,2 (AUTHOR) yeyiping2005@163.com
Publikováno v:
Journal of Separation Science. Aug2023, Vol. 46 Issue 16, p1-15. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.