Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Tao, Li Xin"'
Autor:
Halengbieke, Aheyeerke, Zhang, Shan, Tong, Chao, Ni, Xue Tong, Han, Yu Mei, Zheng, De Qiang, Tao, Li Xin, Guo, Xiu Hua, Li, Qiang, Yang, Xing Hua
Publikováno v:
In Nutrition, Metabolism and Cardiovascular Diseases March 2023 33(3):500-506
Publikováno v:
Jisuanji kexue yu tansuo, Vol 15, Iss 9, Pp 1740-1752 (2021)
Person re-identification (Re-ID) is an identification method based on the overall characteristics of human body, which is usually used to judge whether there is a specific person in the image or video sequence. The clothing characteristics of persons
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48bbe51b6a27433fb005606de2ce00f5
Publikováno v:
Journal of Computational Mathematics, 1999 Sep 01. 17(5), 463-474.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43692804
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jonas, Jost B., Xu, Liang, Wang, Ya Xing, Bi, Hong Sheng, Wu, Jian Feng, Jiang, Wen Jun, Nangia, Vinay, Sinha, Ajit, Zhu, Dan, Tao, Yong, Guo, Yin, You, Qi Sheng, Wu, Li Juan, Tao, Li Xin, Guo, Xiu Hua, Ohno-Matsui, Kyoko, Panda-Jonas, Songhomitra
Publikováno v:
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 11, Iss 5, p e0154554 (2016)
PLoS ONE, Vol 11, Iss 5, p e0154554 (2016)
PURPOSE:Since high myopia in the younger generation may differ etiologically from high myopia in older generations, we examined whether education-related parameters differ between high myopia in today´s school children and high pathological myopia i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.