Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Tao, Eric"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wen, Na, Hu, Tao Eric
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2023, Vol. 40, Issue 6, pp. 712-720.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-06-2021-4711
Autor:
Hu, Tao "Eric"1 (AUTHOR), Dai, Hua2 (AUTHOR), Luo, Xin3 (AUTHOR) xinluo@unm.edu, Guo, Chengqi4 (AUTHOR), Liu, David1 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Information Systems. Oct2024, Vol. 33 Issue 5, p674-698. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aguilar-Iglesias, Lara, Labib, Dina, Santos, Miguel, Dykstra, Steven, Liang, Zhiying, Tao, Eric, MacDonald, Matthew, Feng, Yuanchao, Flewitt, Jacqueline, King, Melanie, Sajjad, Sahar, Dharia, Amee, Rivest, Sandra, Manoushagian, Shant, Nabet, Edward, Patel, Neil, Marzo, Kevin, Miller, Robert, White, James, Gaztanaga, Juan
Publikováno v:
In Journal of Cardiovascular Magnetic Resonance Spring 2024 26 Supplement 1
Autor:
Tao (Eric) Hu1 eric.hu@csun.edu, Xin (Robert) Luo2 xinluo@unm.edu, Hua Dai3 hua.dai@csuci.edu, Xihui Zhang4 xzhang6@una.edu
Publikováno v:
Journal of Electronic Commerce Research. May2021, Vol. 22 Issue 2, p128-157. 27p.
Publikováno v:
Journal of Computer Information Systems. 62:921-939
Digital/virtual gift purchasing and giving (gifting thereafter) is a business model that has emerged in the context of the social live streaming service (SLSS). In this study, we argue that both SL...
Autor:
Dai, Hua1, Hu, Tao "Eric"2 eric.hu@csun.edu, Zhang, Yue "Jeff"2
Publikováno v:
Journal of Global Marketing. Nov/Dec2019, Vol. 32 Issue 5, p356-376. 21p. 3 Diagrams, 5 Charts.