Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Tanverdi, Melisa"'
Autor:
Hardee, Isabel J., Zaniletti, Isabella, Tanverdi, Melisa S., Liu, Andrew H., Mistry, Rakesh D., Navanandan, Nidhya
Publikováno v:
Journal of Asthma; Sep2024, Vol. 61 Issue 9, p951-958, 8p
Autor:
Tanverdi, Melisa S., Navanandan, Nidhya, Brackman, Savannah, Huber, Lorel, Leonard, Jan, Mistry, Rakesh D.
Publikováno v:
Journal of Asthma; Jun2024, Vol. 61 Issue 6, p584-593, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DiSalvo Lauren, Szigety John, Brajcich Michelle, Mundo William, Breitnauer Nicholas, Bricklin Laura, Palat Padmini, White Andrew, Stence Nicholas, Declusin Anthony, Tanverdi Melisa
Publikováno v:
Journal of Pediatric Neurology and Neuroscience. 5
Coronavirus disease 2019 (COVID-19) has been associated with a variety of neurologic manifestations, including Guillain-Barre syndrome (GBS), but few pediatric cases have been reported. We would like to present a pediatric case of GBS in association
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Asthma; Feb 2022, Vol. 59 Issue 2, p333-341, 9p
Autor:
Lockwood, Laura Z.1 (AUTHOR) laura.lockwood@childrenscolorado.org, Williams, Joshua T. B.1,2,3 (AUTHOR), Tanverdi, Melisa1 (AUTHOR), Barry Seltz, L.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Medical Education & Curricular Development. 11/5/2023, p1-7. 7p.