Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Tanner, Michael C."'
Autor:
Haubruck, Patrick, Tanner, Michael C., Vlachopoulos, Wasilios, Hagelskamp, Saskia, Miska, Matthias, Ober, Julian, Fischer, Christian, Schmidmaier, Gerhard
Publikováno v:
In Orthopaedics & Traumatology: Surgery & Research December 2018 104(8):1241-1248
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haubruck, Patrick, Tanner, Michael C., Vlachopoulos, Wasilios, Hagelskamp, Saskia, Miska, Matthias, Ober, Julian, Fischer, Christian, Schmidmaier, Gerhard
Publikováno v:
In Revue de Chirurgie Orthopedique et Traumatologique December 2018 104(8):832-833
Autor:
Tanner, Michael C, Hagelskamp, Saskia, Vlachopoulos, Wasilios, Miska, Matthias, Findeisen, Sebastian, Grimm, Andreas, Schmidmaier, Gerhard, Haubruck, Patrick
Publikováno v:
Clinical Interventions in Aging
Background Patients >60 years suffering from non-unions are often unable to perform activities of daily living and often become dependent on nursing care. Evidence regarding treatment options and outcome is nonexistent. This study sought to determine
Publikováno v:
PSA: Proceedings of the Biennial Meeting of the Philosophy of Science Association, 1986 Jan 01. 1986, 458-470.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/193146
Autor:
Ober, Julian, Haubruck, Patrick, Nickel, Felix, Walker, Tilman, Friedrich, Mirco, Müller-Stich, Peter, Schmidmaier, Gerhard, Tanner, Michael C.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 18, Iss 1, Pp 1-9 (2018)
BMC Medical Education
BMC Medical Education
Background: There is an increasing need for objective and validated educational concepts. This holds especially true for surgical procedures like chest tube insertion (CTI). Thus, we developed an instrument for objectification of learning successes:
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.