Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Tangen, Donna"'
Publikováno v:
In Evaluation and Program Planning April 2023 97
Autor:
Tangen, Donna1 (AUTHOR) d.tangen@qut.edu.au, Henderson, Deborah1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Teacher Education. Nov2023, Vol. 51 Issue 5, p440-457. 18p.
Autor:
Tangen, Donna Jean
The current research utilised a modified cyclical model of tracking teachers' efficacy beliefs from their source through to their implementation in teaching strategies. Key inclusions to the model were four factors (personal efficacy, teaching effica
Externí odkaz:
http://eprints.qut.edu.au/16514/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tangen, Donna, Fielding-Barnsley, Ruth
Publikováno v:
Australian Journal of Environmental Education, 2007 Jan 01. 23, 23-30.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44656485
Publikováno v:
Australasian Journal of Gifted Education; Dec2022, Vol. 31 Issue 2, p20-35, 16p
Publikováno v:
Journal of Transformative Education; Oct2022, Vol. 20 Issue 4, p344-360, 17p
Publikováno v:
Leading & Managing; 2022, Vol. 28 Issue 2, p43-50, 8p
Autor:
Tangen, Donna1 (AUTHOR) d.tangen@qut.edu.au, Henderson, Deborah1 (AUTHOR), Alford, Jennifer1 (AUTHOR), Hepple, Erika1 (AUTHOR), Alwi, Amyzar2 (AUTHOR), Abu Hassan Shaari, Zaira2 (AUTHOR), Alwi, Aliza2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Teacher Education. Feb2017, Vol. 45 Issue 1, p23-38. 16p.
Publikováno v:
Preventing School Failure; 2022, Vol. 66 Issue 2, p175-185, 11p