Zobrazeno 1 - 10
of 147
pro vyhledávání: '"Tang Hengtao"'
Autor:
Lakkaraju, Kausik, Khandelwal, Vedant, Srivastava, Biplav, Agostinelli, Forest, Tang, Hengtao, Singh, Prathamjeet, Wu, Dezhi, Irvin, Matt, Kundu, Ashish
Artificial intelligence (AI) has the potential to transform education with its power of uncovering insights from massive data about student learning patterns. However, ethical and trustworthy concerns of AI have been raised but are unsolved. Prominen
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.01760
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tang, Hengtao1 (AUTHOR) hengttang@163.com, Zhang, Song1 (AUTHOR), Lu, Xinchang1 (AUTHOR), Geng, Tongyu2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Pharmaceutical Biology. Dec2023, Vol. 61 Issue 1, p12-22. 11p.
Publikováno v:
Distance Education. Nov2023, Vol. 44 Issue 4, p675-693. 19p.
Publikováno v:
In Molecular Catalysis October 2022 531
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Dec2024, Vol. 29 Issue 18, p25533-25550, 18p
Autor:
Wang, Jiahui, Tang, Hengtao
Publikováno v:
Journal of Formative Design in Learning; Dec2024, Vol. 8 Issue 2, p71-81, 11p
Autor:
Tang, Hengtao
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2021 Apr 01. 69(2), 1247-1269.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27285764
Autor:
Tang, Hengtao
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2021 Feb 01. 69(1), 389-392.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27285720
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.