Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Tang, Fu Ee"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 377, p 01013 (2023)
The conventional method of simulation using fixed mesh method (FMM) of discretization is a well-known and trusted procedure in modelling hydraulic dynamics. However, new ideas of innovation in modelling should be advanced. The moving mesh method (MMM
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca3b7d9a1d9242d5aeec1ec33018966a
Publikováno v:
World Journal of Engineering, 2018, Vol. 15, Issue 3, pp. 345-353.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/WJE-09-2017-0306
Publikováno v:
Environmental Reviews. 2021, Vol. 29 Issue 4, p491-509. 19p.
Publikováno v:
Modeling Earth Systems and Environment; 20240101, Issue: Preprints p1-14, 14p
Publikováno v:
Journal of Applied Water Engineering & Research (JAWER); Mar2020, Vol. 8 Issue 1, p1-14, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tang Fu Ee
Publikováno v:
2010 2nd International Congress on Engineering Education.
In order to do well in their Engineering studies, students are required to achieve the associated lower-level learning objectives, which include problem-solving by performing calculations. From the author's observation of a group of Civil and Constru
Recent developments in learning technologies such as hypermedia are becoming widespread and offer significant contributions to improving the delivery of learning and teaching materials. A key factor in the development of hypermedia learning systems i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______282::24387dc0ca6c7aec753975ae696a3176
http://sammelpunkt.philo.at/2301/
http://sammelpunkt.philo.at/2301/