Zobrazeno 1 - 10
of 413
pro vyhledávání: '"Tanel, RE"'
Autor:
Bates, KE, Madsen, NL, Khadr, L, Graupe, M, Hlavacek, EM, Morell, E, Pasquali, SK, Russell, JL, Schachtner, SK, Tanel, RE, Ware, AL, Sooton, S, Kipps, AK
BACKGROUND: Congenital heart disease practices and outcomes vary significantly across centers, including postoperative chest tube (CT) management, which may impact postoperative length of stay (LOS). We used collaborative learning methods to determin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::22612dcb3c448939c174f9ca1f3468c8
Autor:
Tanel, RE
Publikováno v:
Tanel, RE. (2016). ECGs in the ED. PEDIATRIC EMERGENCY CARE, 32(2), 136-137. doi: 10.1097/PEC.0000000000000740. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4w67t5sb
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::1faf45e2e6b7ad4b9cf7a247c47297f4
http://www.escholarship.org/uc/item/4w67t5sb
http://www.escholarship.org/uc/item/4w67t5sb
Autor:
Czosek, RJ, Kaltman, JR, Cassedy, AE, Shah, MJ, Vetter, VL, Tanel, RE, Wernovksy, G, Wray, J, Marino, BS
Publikováno v:
Czosek, RJ; Kaltman, JR; Cassedy, AE; Shah, MJ; Vetter, VL; Tanel, RE; et al.(2015). Quality of Life of Pediatric Patients With Long QT Syndrome. American Journal of Cardiology. doi: 10.1016/j.amjcard.2015.11.051. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8ht9q7pr
© 2015 Elsevier Inc. Children with long QT syndrome (LQTS) live with the risk of sudden death, activity restrictions, and the need for daily medications. We sought to evaluate the quality of life (QOL), self-perception, and behavior of patients with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::baea1d1a6ef7d03233ffaec527a923cd
http://www.escholarship.org/uc/item/8ht9q7pr
http://www.escholarship.org/uc/item/8ht9q7pr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.