Zobrazeno 1 - 10
of 3 606
pro vyhledávání: '"Tandy, P. A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Many community detection algorithms are stochastic in nature, and their output can vary based on different input parameters and random seeds. Consensus clustering methods, such as FastConsensus and ECG, combine clusterings from multiple runs of the s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.02077
Since true communities within real-world networks are rarely known, synthetic networks with planted ground truths are valuable for evaluating the performance of community detection methods. Of the synthetic network generation tools available, Stochas
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.13647
Community detection approaches resolve complex networks into smaller groups (communities) that are expected to be relatively edge-dense and well-connected. The stochastic block model (SBM) is one of several approaches used to uncover community struct
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.10464
Autor:
Willson, James, Warnow, Tandy
In 2002, Kleinberg proposed three axioms for distance-based clustering, and proved that it was impossible for a clustering method to satisfy all three. While there has been much subsequent work examining and modifying these axioms for distance-based
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.09386
In 2006, Warnow, Evans, Ringe, and Nakhleh proposed a stochastic model (hereafter, the WERN 2006 model) of multi-state linguistic character evolution that allowed for homoplasy and borrowing. They proved that if there is no borrowing between language
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.06298
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marianne Piano, Rebecca J. Jarden, Tandy Hastings-Ison, Belinda J. Lawford, Kristin Diemer, Flora Hui, Elaina Kefalianos, Gemma McKibbin
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Background Early- to mid-career academics (EMCAs) represent a core component of the Australian higher education workforce. These academics experience major challenges to their wellbeing, driving a strong desire to leave academia. Objectives
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f5bb724b0ab4f6f89c110b7e11c6054