Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Tanda, Tanea"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davis, Shanlee, Howell, Susan, Wilson, Rebecca, Tanda, Tanea, Ross, Judy, Zeitler, Philip, Tartaglia, Nicole
Publikováno v:
In Advances in Pediatrics August 2016 63(1):15-46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-docx-1-aut-10.1177_13623613211065797 for Using evaluative frameworks to examine the implementation outcomes of a cognitive behavioral therapy program for autistic students with anxiety within public school settings by Kather
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::087083d0dc1885b22d60b6012bea7e88
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reaven, Judy, Meyer, Allison T., Pickard, Katherine, Boles, Richard E., Hayutin, Lisa, Middleton, Caitlin, Reyes, Nuri M., Hepburn, Susan L., Tanda, Tanea, Stahmer, Aubyn, Blakeley-Smith, Audrey
Publikováno v:
Evidence-Based Practice in Child & Adolescent Mental Health; 2022, Vol. 7 Issue 1, p56-75, 20p