Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Tan Wee Hoe"'
Publikováno v:
Malaysian Journal of Learning and Instruction, Vol 21, Iss 2 (2024)
Purpose - This study investigates how Digital Game-based Learning (DGBL) impacts the development of product innovation skills among undergraduate students, comparing the performance of students across different disciplines—Applied Arts (AA) and App
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22c8dfb9ff934a0aad99a73ddf7f220d
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 122735-122756 (2024)
This study harnesses the Technology Acceptance Model (TAM) to unravel the influence of design elements on user interactions with interactive websites. Specifically, it examines the impact of interface simplicity, navigational usability, content reada
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95444b1a6ce543ee9d8a78d363f55620
Publikováno v:
In Heliyon 30 August 2024 10(16)
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity March 2024 51
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of ICT in Education, Vol 8, Iss 4, Pp 130-144 (2021)
This article discusses on a working study from a research on the usage of a game-based learning assessment framework as a standard guideline to assess undergraduate students' understanding and performance towards ubiquitous computational thinking pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a723b9f70ab547a1a402899b111c4e35
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.